14. marca 2017

MPR Forum 2017 – Lídri o efektívnej komunikácii
------------------------------------------------
KONFERENCIA

VSTUPENKA



MPR Forum 2017 – Lídri o efektívnej komunikácii


„Každé zbytočné slovo spôsobuje opak toho, čo malo za cieľ.“

Arthur Schopenhauer


INCOMA Slovakia v spolupráci s Poradcom podnikateľa, odbornou asistenciou SOUKENÍK – ŠTRPKA, zakladá tradíciu odborného podujatia v spolupráci s ďalšími  odborníkmi na marketing, komunikáciu, legislatívu, aby sme odbornej verejnosti z rôznych odvetví národného hospodárstva mohli každoročne prinášať hodnotné informácie z oblasti marketingu a komunikácie.

Dobré vzťahy sú založené, ďalej sa udržiavajú a rozvíjajú na základe dobrej komunikácie. Preto môžeme hovoriť o konkurenčnej výhode, ak firma zvládne takúto alchýmiu komunikácie so svojimi cieľovými skupinami  a správne nakombinuje prvky, ktoré patria do tejto dynamickej oblasti.

Budeme sa venovať analýzam implementovaných postupov, hodnoteniu dosiahnutých výsledkov, hľadať súvislosti a inšpiráciu medzi odvetviami a diskutovať o nových prístupoch v oblasti marketingu a PR. Budeme sledovať trendy a výsledky prieskumu v tejto oblasti.  Nevynecháme ani analýzu a odporúčania právnych expertov a ich pohľadu na svet komunikácie.

Nechať sa inšpirovať skúsenosťami lídrov z rôznych odvetví, hľadať odpovede, aké formy komunikácie zvoliť v prostredí, v ktorom narastá počet produktov a značiek, skracuje sa dĺžka životného cyklu produktov, zvyšujú sa nároky zákazníkov na produkt, ktorých je zároveň čoraz ťažšie zaujať, a to pri zachovaní všetkých ukazovateľov efektívnosti a právnych aspektov – práve to je cieľom konferencie MPR Forum 2017.

Máte sa veru na čo tešiť!

Lektori

Konferenciu povedie lektorský tím v zložení

Program konferencie

je rozdelený do následujúcich prednášok a diskusií s odborníkmi v danej oblasti

  8:00 hod. – 9:00 hod.

Registrácia účastníkov s občerstvením

Konferenciu moderuje Slavomír Jurko

  9:00 – 10:00 hod.

Komunikácia v číslach – trendy a zmeny

Filip Vítek, Ľuboš Sabo, Ján Miklášik

    Vývoj ekonomiky vyvoláva zmeny na spotrebiteľských trhoch a tým sa mení správanie zákazníkov. Zmena prichádza aj s rastom vzdelanostnej úrovne zákazníkov. Menia ich hodnoty, postoje a snahu o správny výber tovarov a služieb.

    Pod vplyvom komunikácie sa mení životný štýl, a teda aj nákupné správanie spotrebiteľov. Viditeľné zmeny nastali aj vďaka možnostiam digitálnej komunikácie. Využívame tieto možnosti správne a efektívne? Čo o tom hovoria čísla a porovnania?
  10:10 – 11:30 hod.

Segmentový zákazník a marketing

Tomáš Bezák, Milan Pašmík, Vladimír Janček

    Prerod charakteru marketingovej komunikácie od masového k individuálnemu je spojený s vývojom trhového prostredia daného priestoru. Spotrebiteľ je viac segmentovaný a chce byť lepšie, podrobnejšie, rýchlejšie informovaný, čo umožňujú stále nové možnosti informačných a komunikačných technológií.

    S touto presýtenosťou vzniká otázka, ako čeliť problému zvyšovania imunity zákazníkov voči reklame a marketingovej komunikácii. Ktoré komunikačné nástroje sú aktuálne najúčinnejšie a osvedčené praxou?
  11:30 – 12:00 hod.

Prestávka s občerstvením

  12:00 – 13:00 hod.

Informovaný zákazník a Public relations

Martin Gärtner, Juraj Bóna, Emil Huraj

    Zo všetkých strán sa na nás valia lavíny informácií. Ako v tomto informačnom smogu zaujať pozornosť, vyvolať emócie, zážitky ľudí či podnety na spontánnu komunikáciu medzi spotrebiteľmi? Prečo je dôležité nesklamať zákazníka polopravdami a zahmlievaním?

    Budovanie vzťahov s rozhodujúcimi záujmovými skupinami je zdrojom jedinečnej konkurenčnej výhody a práve úprimná komunikácia je základom každého dobrého a pevného vzťahu.
  13:00 – 14:00 hod.

Obed

  14:00 – 15:00 hod.

Svet komunikácie a právo

Peter Štrpka, Lukáš Štefánik

    Zo všetkých strán stále silnejšie zaznieva naliehavá potreba správnej komunikácie v súlade s legislatívou a etikou. Táto téma je obzvlášť aktuálna práve pri využívaní komunikácie prostredníctvom sociálnych médií. Ako sa to dá dodržiavať v súčasných podmienkach?

 

Zmena programu vyhradená.

Vstupenku na konferenciu

si môžete zakúpiť pohodlne a rýchlo priamo
z vášho počítača alebo objednať telefonicky
na číslach: 041/70 53 414, 0918 451 113.

Termín uzávierky prihlášok je 8. 3. 2017.


Kontakt

Poradca podnikateľa, spol. s r. o.
Martina Rázusa 23A, 010 01 Žilina


Objednávanie a predaj školení
e-mail: profivzdelavanie@pp.sk
tel.: +421 41 70 53 414,
       +420 918 451 113
Služby zákazníkom, reklamácie a iné požiadavky
e-mail: sluzby@pp.sk
tel.: +421 41 70 53 60

Volať môžete v pracovné dni
od 8:00 hod do 15:30 hod.

partneri

Organizátor

sponsors
sponsors
 

Spoluorganizátori

konferenciu pripravujeme v spolupráci s

sponsors
sponsors
 

Odborný garant

sponsors
 

Generálny partner

sponsors
 

Mediálni partneri:

sponsors
sponsors

Miesto konania konferencie

Technopol
Kutlíkova 17
852 50 Bratislava 5
Slovenská republika


Súradnice: latitude=48.1111779                     longitude=17.1103783